ZAKŁADANE CELE
Wymyślając cykl szkoleń dla pracowników instytucji kultury, skoncentrowaliśmy się w pierwszej kolejności na dobru pracownika obsługi klienta. Biorąc od uwagę jego wygodę psychiczną, staraliśmy się dopasować odpowiedni model działania uwzględniający nie tylko wspomniany czynnik, ale również pozytywny wizerunek instytucji, będący wszak bardzo istotnym zagadnieniem zarówno dla pracownika, pracodawcy jak i zwiedzającego. W ten sposób został wyznaczony główny cel szkoleń – jak bez stresu reprezentować instytucję, kreując i szerząc jej pozytywny wizerunek wśród odbiorców.
Celem szkolenia jest zdobycie przez uczestników wiedzy na temat najlepszej jakości usługi zwiedzającego. W związku z tym szkolony dowie się, jak wygląda instytucja od środka, zrozumie, co leży w jego obowiązkach jako pracownika pierwszego kontaktu z klientem. W trakcie szkolenia przedstawione zostaną uczestnikom zasady savoir-vivre najlepszej obsługi klienta oraz różne rodzaje sytuacji, w których może się znaleźć.
Uczestnik szkolenia po ukończeniu szkolenia będzie w stanie podjąć próbę zrozumienia klienta, odpowiedniego zareagowania na problem, tak by nie eskalować negatywnych emocji. Będzie również świadomy budowy struktury wewnętrznej zatrudnienia instytucji, w tym zdobędzie informację na temat tego, kto odpowiada za konkretne działania w instytucji, dzięki czemu będzie potrafił rzetelniej odpowiadać na pytania zwiedzających.
Maksymalna liczba uczestników: 15 osób